Kajian, Senarai Harga Telefon Pintar Terkini Malaysia 2021

Merupakan Blog Penyedia Info Kajian telefon Pintar Terkini Xiaomi, Samsung, LG, HTC, iPhone, dan banyak lagi

Skor Telefon Samsung Galaxy S8 88 dalam DxOMark

Skor Telefon Samsung Galaxy S8 88 dalam DxOMark. DxOMark adalah standard industri yang dipercayai untuk ukuran kualiti kamera dan kanta imej dan penilaian. Selama bertahun-tahun DxOMark telah diiktiraf untuk menyediakan pengujian perkakasan yang paling ketat, dengan menggunakan alat makmal industri-gred dalam analisis DxOMark, dan untuk mewujudkan pangkalan data rujukan yang paling komprehensif menggunakan ribuan DxOMark keputusan kamera dan ujian kanta.
Telefon Samsung Galaxy S8 Samsung mengeluarkan Galaxy S8 pada bulan Mac. Sekarang profesional kamera dari DxOMark diberi nilai peranti 88/100, kedudukan di belakang U11 HTC dan Google Pixel dan setanding dengan pendahulunya, Galaxy S7 edge.

Skor Telefon Samsung Galaxy S8 88 dalam DxOMark

Galaxy S8 mempunyai autofocus yang sangat baik, imbangan putih tepat, dan pengurangan bunyi yang sangat berkesan, menurut DxOMark. Malah, ia adalah fokus auto adalah salah satu yang paling cepat ada. Isu utama dengan telefon Samsung adalah output secara amnya lebih lembut daripada kamera.
Skor Telefon Samsung Galaxy S8 88
Skor Telefon Samsung Galaxy S8 88

Para penganalisis membantu sepanjang Galaxy S8 tidak mempunyai masalah dengan pendedahan atau warna. Apabila tempat kejadian berkontras tinggi adalah sukar, HDR dihidupkan secara automatik, dan telefon menghasilkan foto sedikit dedahan lebih. Ini bukan satu isu kerana kebanyakan pengguna seperti gambar mereka dengan cara itu.

Telefon Samsung Galaxy S8
Telefon Samsung Galaxy S8
kamera mengesankan dalam cahaya rendah dan persekitaran cahaya rendah yang melampau. Imej-imej yang terang, butir-butir yang jelas, tetapi ini adalah hanya apabila subjek dan kamera yang sangat masih. Walaupun pergerakan sedikit - seperti apabila mengambil pegang tangan - mungkin akan menyebabkan gambar tidak boleh digunakan.

rakaman video Telefon  Galaxy S8 ini juga menerima pengiktirafan daripada DxOMark. Mereka telah mendapati penstabilan video yang telah bertambah baik dengan ketara sejak Galaxy S7. Peningkatan ini adalah yang paling jelas dalam tembakan dan keadaan cahaya malap bergerak, tetapi masih, perubahan bingkai sekali-sekala muncul apabila panning video. Kelajuan pengatup adalah lebih cepat daripada itu pada siri Galaxy S7, tetapi tetapan ini membawa lebih banyak bunyi dalam filem tertutup dan beberapa butiran halus hilang dalam cahaya rendah.

Rata-rata keseluruhan 88  untuk Telefon  Galaxy S8 hanya satu mata di belakang GooglePixel dan dua mata di belakang kamera HTC U11 baru. Walau bagaimanapun, DxOMark melaporkan bahawa telefon adalah pilihan yang sangat baik untuk fotografi masih dalam semua keadaan pencahayaan.
 src gsmarena

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Skor Telefon Samsung Galaxy S8 88 dalam DxOMark"

Post a Comment