Kajian, Senarai Harga Telefon Pintar Terkini Malaysia 2021

Merupakan Blog Penyedia Info Kajian telefon Pintar Terkini Xiaomi, Samsung, LG, HTC, iPhone, dan banyak lagi

Telefon Pintar iPhone 8 (Edition) mirip Galaxy S8 mengikut 'kebocoran' baru

Telefon terkini Apple. khabar angin Apple mill churns sekali lagi: Satu laporan baru oleh iDrop News mencadangkan iPhone seterusnya akan melihat banyak sekali seperti apa yang kita menjangkakan dari Galaxy S8 (apatah lagi yang lain beberapa peranti Android).
Telefon Pintar iPhone 8
Butiran terkini kononnya diperolehi oleh seseorang "yang telah bercakap secara peribadi dengan pekerja Foxconn," jadi sama seperti dengan bapa saudara rakan anda yang bekerja untuk Nintendo, anda perlu mengambil khabar angin dengan sebutir garam.
Pertama, laman menguatkan laporan sebelum ini daripada Mac Otakara bahawa perdana seterusnya telefon bimbit Apple  tidak akan dipanggil iPhone 8, tetapi Edisi iPhone - sama seperti versi fanciest daripada Watch Apple. Tidak jelas apa gelaran akan bagi dua model iPhone Apple dikhabarkan akan melepaskan.
iDrop Berita menyebutkan bahawa iPhone 8 yang kelihatan "hampir sama" kepada prototaip laporan adalah berdasarkan kepad design.

Khabar angin itu mendakwa bahawa Apple tidak akan menggunakan kaca atau belakang seramik, seperti yang dikhabarkan sebelum ini, tetapi menggunakan kembali logam yang lebih tradisional. Sementara itu, skrin OLED 5.8 inci tidak akan sama sekali melengkung seperti pada beberapa peranti Samsung - ia hanya akan berjalan tepi ke tepi dan menggunakan yang ringan kelengkungan 2.5D yang dilihat berlaku pada peranti semasa.
Walaupun tidak ada bukti untuk menyokong dakwaan itu, banyak daripada apa yang ada di dalam laporan itu kelihatan munasabah.Untuk satu, ia kelihatan seolah-olah tidak mungkin iPhone perdana seterusnya akan dipanggil iPhone 8 atau 7s. Ia adalah ulang tahun ke-10 peranti, selepas semua; Apple akan mahu sesuatu yang lebih upacara daripada bilangan yang mudah. Yang berkata, yang lebih tradisional model 4.7 dan 5.5 inci mungkin masih terus skim nama tradisional.
rujukan:the next web

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Telefon Pintar iPhone 8 (Edition) mirip Galaxy S8 mengikut 'kebocoran' baru"

Post a Comment