Kajian, Senarai Harga Telefon Pintar Terkini Malaysia 2021

Merupakan Blog Penyedia Info Kajian telefon Pintar Terkini Xiaomi, Samsung, LG, HTC, iPhone, dan banyak lagi

Bilakah Apple iPhone 7 akan tiba di Malaysia?

Global melakukan pelancaran Apple iPhone 7 dan Apple iPhone 7 Plus baru sahaja berakhir awal pagi ini, dan kita telah melihat bahawa harga global telefon baru dari Cupertino akan sama untuk telefon pintar yang keluar apabila ia mula-mula dilancarkan kira-kira 11 bulan yang lalu. Spekulasi kini ialah-Bilakah Malaysia akan mendapat telefon ini ?
Apple iPhone 6S dan Apple iPhone 6S Plus telah dilancarkan secara global pada 9 September 2015, dan seterusnya telah dilancarkan tempatan di Malaysia oleh telco rakan kira-kira sebulan kemudian. Seperti Apple iPhone 7, Malaysia telah tidak di pusingan pertama atau kedua keluaran antarabangsa. Harga yang bijak, kita melihat harga Apple iPhone 6S bermula dari RM 3199 versi 16GB dan sepanjang jalan ke RM 4699 bagi Apple iPhone 6S Plus.
Sebagai harga untuk Apple iPhone 7 dan Apple iPhone 7 Plus adalah sama seperti harga pelancaran pendahulu, kita dapat menganggap bahawa harga ini akan menjadi sama apabila dilancarkan dalam negara. Kita telah melihat epal yang mencakar harga semasa pelbagai Apple iPhone yang terdapat pada laman web Apple, serta peningkatan dalam storan untuk model yang berkaitan.
Bilakah Apple iPhone 7 akan tiba di Malaysia?
Kami mengesyaki kita hendaklah melihat telco menjemput ke pelancaran Apple iPhone 7 yang akan diterbitkan tidak lama lagi-penginapan begitu ditala untuk kami seperti yang kita membawa lebih banyak berita dan maklumat tentang iPhone Apple baru 7 dan iPhone Plus 7 di Malaysia.

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Bilakah Apple iPhone 7 akan tiba di Malaysia?"

Post a Comment