Kajian, Senarai Harga Telefon Pintar Terkini Malaysia 2021

Merupakan Blog Penyedia Info Kajian telefon Pintar Terkini Xiaomi, Samsung, LG, HTC, iPhone, dan banyak lagi

iPhone 7 khabar angin reka bentuk dan kelebihannya: Badan Bukan logam

Hello pencinta Iphone, dialu-alukan untuk telefonpintarter. Dalam posting mengenai iPhone 7 sebelum kita telah mengkaji Khabar angin mengenai iPhone 7 , Spec, Berita kebocoran. Dalam kemas kini khabar angin  terakhir kira-kira iPhone 7 adalah 7 iPhone untuk menjadi lebih nipis, seperti yang dijelaskan, tetapi banyak dari pengguna merasakan bahawa iPhone telah mencapai puncak tipis berguna - dalam erti kata bahawa mengurangkan ketebalan peranti mana-mana SELANJUTNYA akan berkompromi dengan sifat-sifat seperti keteguhan fizikal tanpa menawarkan apa-apa manfaat sebenar dari segi mudah alih. Ia adalah mustahil bahawa iPhone 7 boleh menjadi agak tebal, jika Apple merasakan ia boleh menggunakan perubahan ini menggabungkan ciri-ciri baru yang berguna. Kami rasa ini adalah tidak mungkin, tetapi mari kita berjalan dengan teori evolusi sebagai satu eksperimen fikiran.
Khabar angin iPhone 7
Khabar angin iPhone 7
Salah satu sebab mengapa iPhone 7 mungkin lebih tebal daripada 6s iPhone, misalnya, akan menjadi begitu bahawa ia boleh menampilkan apa yang Apple panggilan "memaparkan sisi". Apple telah menerbitkan satu paten yang berkaitan dengan paparan itu, membayangkan bahawa iPhone masa depan boleh menampilkan paparan yang meluas ke sisi peranti (atau paparan kedua tipis duduk di sebelah peranti). Ini boleh memberi akses kepada fungsi slaid untuk membuka kunci, kawalan pemain muzik, bacaan mesej, ID pemanggil, kawalan sistem dan banyak lagi.
Dan kemudian sekarang, kita akan mengkaji semula tentang iPhone yang Kami telah mengambil daripada macworld.co.uk. Dan dalam posting ini kita akan meninjau mengenai iPhone 7 khabar angin reka bentuk yang ia akan dibuat dari badan bukan logam. Sumber Weibo yang tumpahan kacang pada ujian kalis air Apple dalam ciri-ciri seksyen baru kami juga menganggap bahawa iPhone 6s & 6s Plus akan menjadi iPhone terakhir yang diperbuat daripada logam. IPhone 7 akan mempunyai casis yang diperbuat daripada sesuatu yang lain.
Tetapi diperbuat daripada apa? Kita tidak tahu. Walaupun logam cecair, seramik, plastik dan nilam semuanya telah dibuang di sekitar sebagai kemungkinan. Kami merasa ganjil bahawa Apple akan parit reka bentuk logam yang tidak berapa lama selepas menaik taraf kepada 7000 siri aluminium, tetapi perubahan reka bentuk radikal tidak boleh diketepikan untuk beberapa penuh iPhone kemas kini, dan seperti yang dinyatakan di atas laporan dari Korea perniagaan pada Februari seolah-olah mencadangkan bahawa seramik memang kemungkinan.

Khabar angin Reka bentuk iPhone 7 : skrin Sampul melengkung

Kemas kini 29/03/2016: Menurut penganalisis KGI Ming-Chi Kuo, yang mempunyai sering betul meramalkan produk Apple akan datang - penganalisis itu berfikir iPhone 7 atau produk dalam talian baru dalam keluarga iPhone 7 boleh mempunyai 5.8in AMOLED skrin melengkung . Jika khabar angin ini adalah benar, akan ada peralihan difahami dari Apple untuk menghilangkan bicu fon kepala dan menghasilkan telefon pintar yang segera dibezakan berbanding pesaingnya.
Kami ke alam paten di sini, yang kita biasanya akan memberi amaran kepada pembaca bermakna kita berbicara tentang perkembangan yang dengan mudah boleh berakhir yang terdapat dalam produk yang dihantar beberapa tahun selepas itu atau tidak terdapat di semua - Apple, seperti syarikat-syarikat berteknologi paling , secara rutin digunakan untuk jauh lebih banyak paten daripada ia pernah akan menggunakan. Tetapi yang satu ini sebenarnya telah diberikan (ia telah digunakan untuk beberapa tahun lalu) supaya ia boleh menjadi agak dekat dengan realiti.

Khabar angin iPhone 7  Reka bentuk: IPhone fleksibel

Jika kita boleh kembali kepada subjek paten, di sini adalah satu yang Leftfield cantik. Kami tidak menjangkakan ini untuk muncul dalam generasi akan datang iPhone, tetapi ia adalah satu gambaran menarik ke arah reka bentuk Apple sedang mempertimbangkan - atau memilih untuk berpura-pura ia mengingati.
Apple baru-baru ini telah dianugerahkan paten untuk 'peranti elektronik fleksibel', yang meliputi kedua-dua badan peranti fleksibel pada komponen luaran dan fleksibel dalam. "Peranti elektronik fleksibel mungkin termasuk paparan fleksibel, perumahan fleksibel dan satu atau lebih fleksibel komponen dalaman dikonfigurasikan untuk membenarkan peranti elektronik yang fleksibel untuk berubah bentuk," paten menerangkan.
Yang benar-benar akan menjadi tindakan balasan berani untuk Bendgate: menukarnya daripada bug ciri, yang berkuat kuasa (walaupun, seperti yang kita telah berkali-kali menegaskan, iPhone 6 Plus adalah tidak luar biasa dalam kecenderungannya menjadi lentur berat). IPhone akan bengkok, skrin akan bengkok, dalam bateri akan bengkok, segala-galanya akan menjadi baik.
Ia masih sukar untuk melihat apa ini akan mendapat kita, walaupun, yang bertentangan dengan khabar angin akas (dibincangkan lebih bawah seksyen ini) memegang bahawa Apple akan meningkatkan ketahanan iPhone 7 dengan menggunakan aloi 7000 Siri aluminium dari Apple Jam Tangan sukan.

Khabar angin reka bentuk iPhone 7: Samsung untuk membuat paparan fleksibel iPhone 7 ini

Menurut laporan terkini, Samsung Display ditetapkan untuk membuat paparan OLED yang fleksibel untuk iPhone 7. khabar angin itu berpunca daripada dakwaan bahawa Samsung mendekati memaparkan syarikat-syarikat teknologi di Korea Selatan yang mereka berharap akan menghulurkan tangan dengan membina paparan , kerana perintah itu daripada Apple akan menjadi besar. Samsung mungkin juga yang berhasrat untuk melabur berbilion-bilion di sebuah kilang baru di mana ia akan mengeluarkan paparan.
Pada masa ini, iPhone menggunakan paparan LCD, tetapi Apple Jam Tangan menggunakan OLED fleksibel supaya ia pasti mungkin bahawa Apple bercadang untuk membawa teknologi kepada iPhone. Kami tidak bercakap fleksibel dalam cara yang sama seperti paten di atas, walaupun. Ia hanya akan bermakna bahawa skrin boleh keluk sekitar reka bentuk iPhone 7 lebih tepat, membayangkan lanjut di paparan dari tepi ke tepi. Ia akan juga berkemungkinan digunakan untuk meningkatkan 3D Touch.
Dan yang terakhir, kami akan mengucapkan terima kasih kerana melawat blog kami. Dan kita akan sentiasa up to date tentang kelebihan dan kelemahan mengenai iPhone 7 juga khabar angin iPhone 7. 

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "iPhone 7 khabar angin reka bentuk dan kelebihannya: Badan Bukan logam"

Post a Comment