Kajian, Senarai Harga Telefon Pintar Terkini Malaysia 2021

Merupakan Blog Penyedia Info Kajian telefon Pintar Terkini Xiaomi, Samsung, LG, HTC, iPhone, dan banyak lagi

Telefon Pintar Xiaomi Mi 6 2017

Harga Telefon Pintar Terkini Xiaomi Mi 6 2017. Tujuh tahun dalam membuat. Itulah yang Xiaomi kata dan anda dapat merasakan kebanggaan kerja yang dilakukan dengan baik. Adakah keangkuhan? Mungkin. Dan ia mungkin mengejutkan tetapi tidak sepenuhnya tidak berasas. skrin lima inci dalam, melengkung curved metal-and-glass bodys. Sebuah kamera dual dengan zoom optik 2x Snapdragon 835. The Xiaomi Mi 6 mempunyai banyak kebaikan.
Telefon Pintar Xiaomi Mi 6 2017
Telefon Pintar Xiaomi Mi 6 2017
Generasi 6th datang penuh dengan ciri-ciri premium, seolah-olah Xiaomi cuba untuk memilih perjuangan dengan setiap perdana kontemporari. Terkini Snapdragon 835 chipset boleh juga menjadi satu-satunya pilihan - tidak lain akan tunggu sesuai telefon yang terbaik mereka lagi.
Untuk berlaku adil, Xiaomi tidak baik untuk mendapatkan hasil reka bentuk siri dan rintangan percikan pun ditambah.

ciri-ciri utama Telefon Xiaomi Mi 6 

Body: 3D glass body with stainless steel frame; curved all around, splash resistant
Screen: 5.15" IPS LCD display, 1080p resolution, HDR video support
Connectivity: 1Gbps LTE; Dual-band Wi-Fi a/b/g/n/ac; GPS/GLONASS/Beidou, Bluetooth v5.0; NFC, USB-C port, IR blaster
Audio: Active noise cancellation with a dedicated mic; 24-bit/192kHz Hi-Res audio
Battery: 3,230mAh non-removable battery, QuickCharge 3.0 support
Misc: Fingerprint sensor, stereo speakers
OS: Android OS v7.1.1 Nougat with MIUI 8.2
Chipset: Snapdragon 835 chipset: octa-core Kryo 280 CPU (4x2.46GHz +4x1.9GHz); Adreno 540 GPU; 6GB of RAM
Camera: Dual 12MP Sony IMX386 camera; wide-angle F/1.8 + telephoto F/2.6, live bokeh effects, 4-axis optical image stabilization, dual-LED flash, phase detection auto focus, 2160p@30fps video;
Selfie: 8MP front-facing camera with 1080p@30fps video
Storage: 64GB/12GB of built-in storage
SIM: Dual-SIM (nano-SIM)

 Kelemahan utama

  •  Resolusi skrin 1080p jatuh pendek standard perdana (walaupun, bukan satu isu)
  • No 3.5mm jack audio (tetapi penyesuai disediakan)
  •  Tidak sepenuhnya tahan air
  •  Tiada slot microSD
  •  ketersediaan pasaran terhad, markup kepada harga import kelabu menghilangkan daya saing


Kelebihan Telefon Xiaomi Mi6

  1. membina Premium dan reka bentuk, dual Gorilla Glass 5 dan rangka keluli tahan karat, percikan-bukti.
  2. "Skrin 5.15 1080p adalah atas-midrange pada terbaik, tetapi ia cukup dan salah satu LCD terang sekitar tajam, dengan kontras yang sangat baik, warna yang tepat, dan tumpuan cahaya matahari kebolehbacaan.
  3. Kunci Utama mungkin telah bersara daripada bicu audio, tetapi dengan nada positif pengimbas cap jari adalah sentiasa di atas, sangat cepat dan tepat.
  4. Dengan 80h Endurance Rating, Mi 6 adalah pelaku pepejal dan tidak besar dalam ujian individu melayari web, main balik video dan panggilan suara, tetapi ia mempunyai penggunaan kuasa yang luar biasa tinggi dalam bersedia.
  5. MIUI 8.0 dibina pada Android 7.1 Nougat dan berjalan cepat dan cecair; theming dan pelbagai pilihan penyesuaian, termasuk kawasan pemberitahuan dan aplikasi penukar, membantu anda mendapatkan rupa yang anda mahu.
  6. Snapdragon 835 chipset adalah binatang yang dan Mi 6 mengambil kesempatan sepenuhnya. Ia melebihi performa saingan S835 berkuasa terima kasih kepada resolusi skrin yang lebih rendah.
  7. Speaker stereo adalah kuat, dengan output bersih.
  8. kualiti audio menggunakan 3.5mm penyesuai auido yang dibekalkan adalah sangat baik dengan output yang sangat kuat.
  9. Imej-imej pegun dari kamera tetap menunjukkan pemprosesan matang dengan warna yang tepat, tahap tinggi terperinci, dan julat dinamik yang besar.
  10. Sampel telefoto dengan kesan mendalam menawarkan perisian yang baik palsu bokeh apabila menangkap orang. kesan yang tidak begitu baik apabila tidak ada wajah dalam bingkai seperti apabila anda menangkap objek-objek harian. Ia adalah baik untuk mempunyai kamera zoom 2x dalam cahaya yang baik walaupun detail diselesaikan biasa sahaja. Sensor yang lebih kecil dan lebih kecil aperture membuat kamera telefoto tidak boleh digunakan dalam cahaya rendah.
  11. selfies baik dengan banyak detail, warna bagus, dan perbezaan yang besar.
  12. Kualiti imej video 4K biasa sahaja secara menyeluruh - detail, bunyi, julat dinamik. video 1080p adalah lebih baik dengan lebih terperinci dan gambar yang lebih tajam. Kadar bit audio rendah memberi kesan buruk kepada kualiti bunyi dalam persekitaran yang bising.

Jadi, Mi 6. kos rendah utama ditakrifkan semula. telefon pintar yang paling berkuasa Xiaomi dan telefonkamera bercita-cita tinggi. Ia kelihatan seperti satu perjalanan yang menarik di hadapan. Ikut kami di halaman seterusnya di mana kita melihat dengan teliti pada salah satu daripada telefon terbaik yang berpandangan akhir-akhir ini. Well, mungkin sedikit terlalu biasa yang berpandangan jika anda tahu apa yang kami maksudkan.
Harga Telefon Pintar Terkini Xiaomi Mi 6 2017

rujukan:gsmarena 

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Telefon Pintar Xiaomi Mi 6 2017"

Post a Comment