Kajian, Senarai Harga Telefon Pintar Terkini Malaysia 2021

Merupakan Blog Penyedia Info Kajian telefon Pintar Terkini Xiaomi, Samsung, LG, HTC, iPhone, dan banyak lagi

Telefon Pintar Xiaomi Mi5C first in-house Xiaomi processor

Telefon Terkini 2017-Banyak syarikat dan Start ups bergabung pada Kongres dunia mudah alih di Barcelona, tetapi Xiaomi membuat keputusan untuk pergi melawan arus dan mempunyai peristiwa tersendiri semalam di Pusat Konvensyen Nasional di Beijing. Ia mempunyai dua pengumuman utama - chipset dalaman yang pertama yang dinamakan Surge S1 dan smartphone Xiaomi Mi 5C, dijana oleh pemproses baru.
Telefon Pintar  Xiaomi Mi5C
Telefon Pintar  Xiaomi Mi5C

Sekilas Xiaomi Mi 5C Spek

"Xiaomi Mi 5C" mempunyai 5.15" paparan, MP kamera utama yang 12 dan jenahak MP yang 8 di hadapan untuk semua selfies di Weibo. Ada pengimbas cap jari pada bahagian hadapan dan anda mempunyai 3 GB RAM dan 64 GB simpanan dalaman. Mi 5C bateri ialah 2860 mAh dan peranti dilengkapi dengan Android 7.1 Nougat dan MIUI keluar dari kotak. Persediaan ini seluruh powered by "octa -Core Surge S1".
Nama "Surge" masih terjemahan Nama Cina sebenar chipset yang kasar. Pemproses dilengkapi dengan 8 Cortex A53 teras, separuh daripada mereka telah mencatat sebanyak 2.2 GHz dan separuh lagi pada 1.4 GHz. GPU di Mali-T860, dan terdapat sokongan VoLTE. Ia dibuat atas proses HPC nm 28 dan "rendah penggunaan kuasa untuk kegunaan harian," menurut kenyataan akhbar Syarikat.
Kami menjangka Merlimau yang lebih baik untuk dilancarkan bersama-sama dengan Surge  S1 yang berkesan kos, tetapi Xiaomi mungkin menahan sehingga ia boleh menunjukkan kepada kami sebuah peranti, sama seperti hari ini peristiwa di Beijing.
Rujukan:GSMARENA

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Telefon Pintar Xiaomi Mi5C first in-house Xiaomi processor"

Post a Comment