Kajian, Senarai Harga Telefon Pintar Terkini Malaysia 2021

Merupakan Blog Penyedia Info Kajian telefon Pintar Terkini Xiaomi, Samsung, LG, HTC, iPhone, dan banyak lagi

Samsung Galaxy Note 7 dilancarkan September 2016

Samsung telah mengambil balutan Galaxy Note 7, dan  telefon bimbit ini mendedahkan serta banyak menerima. Berbeza dengan pelancaran Samsung beberapa tarikh, kita tidak mempunyai dua versi telefon — ia adalah Galaxy Note 7, dan ia adalah telefon yang mengintegrasikan antara  Galaxy S7 dan S7 edge. Lalu kapan Galaxy Note 7 akan dilancarkan di Malaysia ? 
Samsung Galaxy Note 7
Samsung Galaxy Note 7 (Pic From youtube)

Samsung Galaxy Note 7 dilancarkan September 2016

Pengumuman Samsung phablet Perdana baru mereka telah ditunggu penggemar telefon pintar, Samsung Galaxy Note 7, pada asalnya dirancang ke darat di Malaysia minggu depan. Tetapi oleh kerana syarikat mengalami kekangan bekalan yang global dalam memenuhi tuntutan pasaran pelancaran, Samsung Malaysia Electronics (SME) Sdn Bhd akan dapat melakukan penjadualan semula komitmennya dalam pelancaran Malaysia September 2016.
Samsung Malaysia juga berjanji bahawa semua perintah pra dari laman rasmi pra pesanan mereka dan rakan-rakan pada 8-10 Ogos 2016 akan berbangga. Mungkin perkara-perkara yang baik tidak datang dengan mudah, jadi semua peminat Galaxy Note masih perlu bersabar sebelum mereka mendapatkan tangan mereka pada Galaxy Note 7 yang baru. Pastikan untuk menantikan di situs ini untuk lebih banyak berita akan datang, terutamanya bagi mereka yang pra-ditempah.

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Samsung Galaxy Note 7 dilancarkan September 2016"

Post a Comment