Kajian, Senarai Harga Telefon Pintar Terkini Malaysia 2021

Merupakan Blog Penyedia Info Kajian telefon Pintar Terkini Xiaomi, Samsung, LG, HTC, iPhone, dan banyak lagi

Huawei Luncurkan telefon H1 2016

Huawei Luncurkan telefon H1 2016. Maklumat telefon Pintar terkini kami sampaikan pada anda iaitu Huawei H1 2016. Terdapat syak bahawa Huawei telah menyaksikan pertumbuhan dalam pasaran seluruh dunia. Pengeluar telefon pintar Cina telah mengeluarkan anak pertama setengah 2016 keputusan dan laporan bahawa Syarikat telah menyaksikan pertumbuhan yang drastik di dalam pasaran "mewah" Eropah dan pasaran-pasaran baru muncul lain di kawasan Afrika Utara, Asia tengah dan Amerika Latin.
Telefon bimbit Huawei H1

Huawei Melirik Pasar Eropah

Huawei berasa gembira untuk mengumumkan bahawa ia sedang melihat peningkatan perolehan sebanyak 41% berbanding dengan tahun lepas. Telefon pintar yang dihantar telah meningkat 25% daripada tahun lepas dan 60.56 juta unit. IDC ini begitu juga melaporkan bahawa penghantaran telefon pintar global pada separuh pertama tahun ini telah meningkat 3.1%, mencadangkan bahawa pertumbuhan Huawei's "mempunyai signifikan sejak pasaran".
Laporan itu juga menyebut bagaimana beberapa peranti Perdana di Huawei seperti Mate 8, Huawei P9 atau V8 penghormatan telah menjual lebih banyak peranti daripada terdahulu mereka dalam tempoh yang sama tahun lepas. 8 Mate yang dijual 65% lebih daripada 7 Mate naik, peranti P9 lebih 120% telah dijual daripada peranti P8 tahun lepas.

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Huawei Luncurkan telefon H1 2016"

Post a Comment