Kajian, Senarai Harga Telefon Pintar Terkini Malaysia 2021

Merupakan Blog Penyedia Info Kajian telefon Pintar Terkini Xiaomi, Samsung, LG, HTC, iPhone, dan banyak lagi

iPhone 7 Design dan Dimensi

iPhone 7 Design dan Dimensi disahkan. iPhone 7 Berita dipetik dari nowhereelse.fr Design yang tidak berubah atau lengkap baik pulih, kamera dengan sensor tunggal atau ganda dengan atau tanpa bicu fon kepala, penyambung Smart atau tidak; bulan berlalu dan dengan mereka, khabar angin yang bercanggah dan kebocoran, dan lebih atau kurang boleh dipercayai untuk iPhone seterusnya membiak dengan mewujudkan kekeliruan. Contoh terbaru, 3D lukisan berpotensi perumahan logam iPhone 7 mempunyai kuasa seterusnya berita tidak rasmi bahawa telefon pintar masa depan California.
telefon pintar terkini iPhone 7
telefon pintar terkini iPhone 7
 Dengan memeriksa lakaran di bawah, ambil perhatian pertama yang memotong lubang di sudut atas / kiri belakang kotak meninggalkan padang pada sensor peranti foto tunggal adalah lebih besar daripada yang 6s iPhone. Perhatikan juga bahawa cutout ini adalah ketara lebih dekat ke tepi sisi dan membentuk benjol cembung sedikit daripada perumahan. Butiran yang mendedahkan dua bulan sebelum itu oleh satu lagi lakaran industri. Dokumen saya diperolehi terus dari seorang pekerja Catcher subkontraktor (baca: iPhone 7: Reka bentuk disahkan oleh imej yang pertama kotak itu!).

Dimensi iPhone 7

Bagi yang lain dan mengakui bahawa maklumat yang diberikan oleh skim adalah benar untuk hidup, kes iPhone 7 akan mengukur tepat 138.30mm 67.12mm tinggi dan luas. Strictly dimensi yang sama dengan mereka daripada 6s iPhone semasa.
Kami jelas kesal ketebalan sekeping ini tidak dinyatakan tetapi sedar, bagaimanapun, bahawa dua khabar angin tidak bersetuju mengenai hal ini. Satu mahu tempoh iPhone 7 setipis Touch iPod dengan 6.1mm manakala yang lain bercakap lebih daripada ketebalan berubah daripada 7.1mm. Dari sumber-sumber saya sendiri, ketebalan iPhone 7 akan menjadi sama dengan yang ada pada 6s iPhone walaupun imperceptibly kurang. Jadi saya cenderung untuk percaya dalam teori kedua.
Itu sahaja buat masa ini tetapi kadar kejadian kebocoran masa depan mengenai iPhone baru mungkin terus meningkat pada minggu-minggu akan datang. Tidak lama lagi kita perlu tahu lebih lanjut mengenai mereka. Tunggu & Lihat, dan untuk maklumat selanjutnya kami akan membahas mengenai kelebihan dan kekurangan iPhone 7. semoga berfaedah.

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "iPhone 7 Design dan Dimensi"

Post a Comment