Kajian, Senarai Harga Telefon Pintar Terkini Malaysia 2021

Merupakan Blog Penyedia Info Kajian telefon Pintar Terkini Xiaomi, Samsung, LG, HTC, iPhone, dan banyak lagi

Spesifikasi Xiaomi Mi 4i

Spesifikasi telefon Pintar Xiaomi Mi 4i. Hello peminat Xiaomi, sekarang saya akan memaklumkan kepada anda tentang Mi 4i Spesifikasi yang terdiri daripada paparan, Design, kamera, MIUI dan lain-lain. Ok sekarang ini adalah Spesifikasi Penuh dari Mi 4i seperti berikut:
Telefon Pintar Xiaomi Mi4i
Telefon Pintar Xiaomi Mi4i

Skrin

Skrin HD penuh 5 inci Sharp / JDI, Anda berinteraksi dengan Mi 4i melalui skrin 5 inci adalah hebat, jadi kami menambah lima jenis inovasi pada tahap piksel untuk membentangkan gambaran yang jelas, nyata, dan kelihatan baik dari mana-mana sudut, dalam apa jua keadaan - walaupun di bawah radar di matahari. Pengalaman menggunakan skrin Mi 4i adalah satu keseronokan yang luar biasa. Kami percaya bahawa ini adalah salah satu skrin yang terbaik di dunia hari ini.

Spec. Skrin

  • 1080p Full HD
  • 95% NTSC Warna Gamut
  • 441 PPI
  • 178 ° sudut tontonan yang lebar
Dengan resolusi 1920x1080, resolusi yang sama seperti banyak penuh HD 49-inci TV, Mi 4i menawarkan ketajaman maksimum mengandungi berjuta-juta piksel ke saiz skrin 5 inci. Mi skrin 4i mempunyai 2.25 kali lebih banyak piksel daripada skrin 720p dengan kepadatan piksel luar biasa, 441 piksel per inci. Lebih tinggi daripada HD paparan Retina iPhone 6 yang mempunyai ketumpatan 326 PPI. Gambar-gambar pada skrin Mi 4i mempunyai ketajaman ciri yang sangat jelas adalah baik apabila digunakan untuk melayari, membaca e-book, atau menonton filem. Nikmati warna sebenar dengan keupayaan untuk memaparkan 95% daripada landskap warna NTSC. Red kelihatan lebih merah dan biru kelihatan lebih biru. Skrin dengan warna ultra-tinggi gamut tepu dan kecerahan yang menunjukkan bahawa jauh melebihi apa-apa telefon pintar telefon pintar yang lain.

Camera

Sony 13 MP kamera, f / 2.0.Mi 4i mampu menghasilkan imej dengan kualiti profesional terima kasih kepada ketajaman kamera 13 MP f / 2.0 Sony disusun sensor CMOS menggabungkan generasi kedua dan elemen kanta kelima. Mudah untuk beroperasi, cara terbaik untuk merakam detik-detik istimewa anda.

MIUI 6

Loved pengguna lebih daripada 100 juta. Sekarang berasaskan Android L. Ini adalah apa yang kita telah menunggu. Salah satu yang terbaik dari sistem operasi Android kini boleh didapati di Android L. MIUI telah disesuaikan dengan teliti dan keserasian penuh dengan perisian dan permainan pada Android. Dibangunkan berdasarkan maklum balas daripada berjuta-juta peminat di seluruh dunia, MIUI adalah satu sistem hidup yang berterusan memaparkan ciri-ciri baru yang menarik yang akan membuat anda jatuh cinta.

Spesifikasi Mi 4i

  • Dimensi: 138.1mm X 69,66 mm X 7.8 mm
  • Camera: Sony 13MP
  • Skrin: Full HD skrin Sharp / JDI 5 ", 1920 x 1080 resolusi, 441 PPI, 95% warna NTSC gamut Sepenuhnya Corning Concore ™ kaca berlapis, All-baru paparan Sunlight dengan tetapan kontras piksel pada tahap perkakasan Wide melihat sudut 178 °
  • Pemproses OCTA-teras 64-bit Snapdragon ™ CPU Snapdragon ™ 615, 1.7GHz, Adreno 405 GPU,
  • 2GB RAM, LPDDR3, 16GB Flash, EMMC,
  • sepanjang hari bateri 3120mAh, bateri 4.4V litium-polimer dari Sony / Samsung / ATL 3120mAh (Typ), 3030mAH (min),
  • SIM slot kad, 2 x mikro slot SIM
  • Rangkaian Sokongan: 4G, 3G.2G Bluetooth® 4.1, Bluetooth® HID Wi-Fi: 802.11 a / b / g / n / ac, sokongan band 2.4GHz dan 5GHz Wifi dual-band 2.4 / 5GHz, Wi-Fi Paparan, Wi -Fi Direct.
  • Sensor: kompas elektronik, sensor graviti, sensor cahaya, sensor giroskop, Hall, Jarak sensor.
  • GPS navigasi: GPS, GLONASS, Positioning oleh BDS (Beidou Navigation Satellite System).
  • Format Video Sokongan: MP4, M4V, MKV, VIDX, XVID, ASF, RM, RMVB
  • Sokongan: H.264-Baseline / Main / High, MPEG4-mudah / ASP, H.264-0, VC-1 / WMV9-Mudah / Main, VC-1-Advance.
Ok itu spesifikasi penuh Xiaomi Mi4i semoga membantu. Baca artikel mengenai Kelebihan dan Kekurangan Xiaomi Mi 4i.
Source:mi.com

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Spesifikasi Xiaomi Mi 4i"

Post a Comment