Kajian, Senarai Harga Telefon Pintar Terkini Malaysia 2021

Merupakan Blog Penyedia Info Kajian telefon Pintar Terkini Xiaomi, Samsung, LG, HTC, iPhone, dan banyak lagi

4 Aplikasi Terjemahan Dengan Input Suara untuk Android dan iOS

4 aplikasi terjemahan dengan input suara dan ucapan pilihan output untuk Android dan iOS. Sesat dalam terjemahan yang berlaku kepada yang terbaik daripada kami! Ia boleh berlaku semasa dalam perjalanan di sebuah daerah asing. Ia boleh berlaku semasa membaca buku dari penulis asing. Heck, ia juga boleh berlaku antara dua orang normal bercakap bahasa yang sama! Begitulah sifat hidup, tetapi bersyukur, aplikasi mudah alih menawarkan penyelesaian kepada kesulitan ini juga. aplikasi Terjemahan yang banyak sekali dalam Google Play dan Apple App Store, dan mereka hanya akan menjadi lebih baik sebagai pemprosesan bahasa menjadi lebih cekap dan canggih!
Aplikasi telefon Pintar Terjemahan
Aplikasi telefon Pintar Terjemahan
Buat masa ini, walaupun, kamus yang mudah tetapi boleh dipercayai dengan pilihan input suara dan output perlu dalam majoriti pengguna. Jika itu yang anda cari, cuba koleksi ini lima aplikasi (tiga berbilang platform, dua Android sahaja) sebagai titik permulaan, dan meneroka lebih mendalam jika anda berminat!. Berikut 4 Aplikasi terjemahan tersebut.

1. iTranslate

iTranslate bukan sahaja mempunyai ciri-ciri input suara yang membezakan antara bahasa yang berbeza, ia juga mempunyai output suara yang membolehkan anda mendengar frasa yang dituturkan dalam loghat yang berbeza oleh kedua-dua suara lelaki dan perempuan - dengan kadar pertuturan dikawal, pada masa itu! Tidak seperti kebanyakan aplikasi penterjemah yang memberikan anda hanya satu hasil per penterjemahan, satu ini tahu bahawa kata-kata dan ungkapan yang sering mempunyai makna yang berbeza yang bergantung kepada konteks. iTranslate memberikan anda kamus untuk banyak bahasa, membolehkan anda mencari penyelesaian tepat untuk masalah anda. Terdapat juga ciri perumian untuk mengubah bahasa bukan-Latin ke dalam huruf Latin. Ia boleh didapati untuk pelbagai bahasa, termasuk Cina, Jepun, Korea, Yunani, Hindi, Rusia, dan Thai. 
free iTranslate
free iTranslate

2. PONS Vocabulary Trainer

PONS akan ingat perkataan yang anda ucapkan supaya anda boleh dengan mudah dan secara semula jadi mengintegrasikan perkataan asing anda telah melihat ke dalam perbendaharaan kata anda. Mengumpul perkataan anda melihat ke dalam PONS kamus dalam talian, aplikasi membolehkan anda menambah perbendaharaan kata anda dan suka kepada Jurulatih Perbendaharaan Kata dan tukang jahit itu untuk keperluan individu anda. metodologi apl menyesuaikan diri dengan tahap pembelajaran individu anda sebagai terbina dalam Trainer mengajar anda langkah demi langkah. Terdapat lima jenis senaman yang beransur-ansur menjadi lebih mencabar kerana anda maju, jadi anda akhirnya boleh menguasai latihan kelima dan paling maju - Lexi Test - di mana anda menterjemahkan kosa kata tanpa sebarang bantuan.
Sebagai alternatif kepada mod 5-Latihan, anda boleh menggunakan Mod Kad Flash tradisional.

3. Translate voice

Aplikasi ini adalah penterjemah suara yang membolehkan anda mengadakan perbualan dalam hampir mana-mana bahasa. Ia memberikan anda pilihan untuk belajar bahasa dengan bercakap dalam bahasa ibunda anda untuk menterjemahkan bertulis atau disebut perkataan dalam bahasa lain pilihan anda. Aplikasi ini menyokong lebih daripada 80 bahasa dan mampu memberikan output suara dalam 44 bahasa. Menterjemahkan suara juga dapat membetulkan ejaan, memberi perkataan cadangan, menyimpan log sejarah terjemahan terkini anda, dan berkongsi teks terus kepada Rasul segera, rangkaian sosial, mel, enjin carian, nota dan aplikasi lain yang anda telah dipasang. Ia juga akan kekal "benar-benar bebas, selama-lamanya".

4. Google Translate

Sudah tentu, tidak ada pilihan aplikasi terjemahan boleh lengkap tanpa Terjemah sentiasa ada Google. Ia boleh mengimbangi terjemahan antara 90 bahasa, menggunakan kamera telefon pintar atau tablet anda untuk menterjemahkan teks dari tanda-tanda dan objek lain dalam 26 bahasa, menawarkan dua hala automatik terjemahan ucapan dalam 40 bahasa, dan begitu juga sebaliknya. Bagi kebanyakan daripada anda, ini boleh menjadi aplikasi terjemahan terakhir dalam hidup anda. Selain itu, G-Terjemahan membolehkan anda memuat turun pek bahasa pada telefon anda supaya ia boleh beroperasi di luar talian, dan bintang dan menyelamatkan terjemahan untuk rujukan masa depan mudah.

Demikian 4 Aplikasi penerjemah dengan input suara atau ucapan kita, semoga membantu anda.


Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "4 Aplikasi Terjemahan Dengan Input Suara untuk Android dan iOS"

Post a Comment