Kajian, Senarai Harga Telefon Pintar Terkini Malaysia 2021

Merupakan Blog Penyedia Info Kajian telefon Pintar Terkini Xiaomi, Samsung, LG, HTC, iPhone, dan banyak lagi

Harga Telefon Pintar Oppo F5

Oppo F5 menjadi peranti pertama yang membawa skrin paparan skrin penuh Oppo dengan nisbah skrin 18: 9. Kehadiran skrin besar ini tentunya tidak akan menambah dimensi dari peranti F5 itu, peranti ini tetap merupakan telefon pintar yang dituntut sangat selesa dalam genggaman satu tangan.
Pada sektor kamera depan, Oppo semakin mengukuhkan kedudukannya sebagai Selfie Expert & Leader pada industri telefon pintar dengan mengusung teknologi A.I. 
Pengiktirafan Kecantikan. Ciri-ciri ini menyajikan kecerdasan buatan yang dapat menganalisis dan mengenal pasti secara terperinci subjek foto mulai dari jenis kelamin, usia subjek, warna dan jenis kulit dan juga mengira keadaan cahaya sekitar yang nantinya akan dihubungkan dengan pangkalan data foto global untuk merujuk hasil selfie subjek.
Harga Telefon Pintar Oppo F5
Harga Telefon Pintar Oppo F5
"Nantinya setelah pengiraan dan penelurusan pangkalan data ini dilakukan oleh kecerdasan buatan ini, akan menghasilkan foto yang jauh lebih nyata dan kelihatan sangat natural,". A.I. Beauty Recognition akan mengimbas lebih daripada 200 titik pada wajah dan mengenali setiap detail keunikan dari wajah subjek seperti pada bahagian hidung, lekuk pipi bahkan bentuk dagu.

Ciri Utama Telefon Pintar Oppo F5


Oppo F5 dikuasakan oleh pemproses CPU Octa-teras dengan 4 GB RAM. Peranti ini juga mempunyai 32 GB storan dalaman + microSD (sehingga 256 GB (slot berdedikasi)) dan paparan sentuh kapasitif LCD LTPS IPS 6 inci (paparan 1080, 402 ppi). Ia mempunyai kamera belakang 16MP dan menyokong Wifi, GPS, 3G dan 4G LTE. Ia dibungkus dalam bateri Li-Ion 3200 mAh yang tidak boleh dilepas pada ketebalan 7.5mm dan peranti berat 152g, berjalan pada Android 7.1 (Nougat).

Harga Telefon Pintar Oppo F5

Harga Oppo F5 terkini di pasaran Malaysia dari RM 1230.

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Harga Telefon Pintar Oppo F5 "

Post a Comment