Kajian, Senarai Harga Telefon Pintar Terkini Malaysia 2021

Merupakan Blog Penyedia Info Kajian telefon Pintar Terkini Xiaomi, Samsung, LG, HTC, iPhone, dan banyak lagi

5 Telefon Pintar Android Gaming dengan Prestasi Terbaik November 2017

5 Telefon Pintar Android Gaming dengan Prestasi Terbaik November 2017. Industri telefon pintar permainan semakin meningkat sejak kebelakangan ini. Buktinya terdapat beberapa persaingan permainan baik secara nasional dan antarabangsa. Untuk menyokong aktiviti bermain permainan, maka sesetengah vendor membuat telefon pintar dengan spesifikasi terbaik. Inilah  5  telefon pintar Gaming Android terbaik dengan prestasi tinggi pada bulan November 2017.

5 Telefon Pintar Android Gaming dengan Prestasi Terbaik November 2017

Telefon Pintar Android Gaming #1. Razer Phone- RM 2983.76
Razer adalah satu syarikat yang memberi tumpuan kepada peranti permainan dan aksesori. Razer Phone adalah telefon pintar permainan Android pertama yang dibuat oleh Razer dengan kerjasama Nextbit.Dengan garis reka bentuk, Razer Phone kelihatan sama dengan Nextbit Robin. Telefon pintar ini menggunakan Qualcomm Snapdragon 835 dengan 8GB RAM. Skrin telah menggunakan teknologi 120 Hz supaya paparan lebih lancar.
Razer Phone
Razer Phone


Telefon Pintar Android Gaming #2. Huawei Mate 10 -RM 2,699.00
Huawei Mate 10 adalah telefon pintar perdana baru Huawei dilancarkan pada Oktober 2017. Telefon pintar ini mempunyai reka bentuk yang indah dengan bezel kurang dan bermaterial logam badan pada hampir semua pihak.Mengenai prestasi, Huawei Mate 10 dilengkapi dengan pemproses HiSilicon Kirin 970 dan 4GB RAM. Pemproses Kirin 970 juga telah memanfaatkan teknologi kecerdasan buatan yang menjadikan prestasi lebih cepat dan lebih cekap.
telefon pintar Huawei Mate 10
telefon pintar Huawei Mate 10


Telefon Pintar Android Gaming #3.  Huawei Mate 10 Pro- RM 4020.23
Di samping itu, perdana Huawei juga mempunyai versi Huawei Mate 10 Pro dengan peningkatan dalam beberapa sektor. Telefon pintar permainan Android mempunyai saiz bezel skrin yang lebih besar dengan rentang 6 inci dan nisbah 18: 9.Untuk prestasi, Huawei Mate 10 Pro masih bergantung pada pemproses HiSilicon Kirin 970. Tetapi terdapat peningkatan dalam pilihan 6GB RAM dan 128GB memori dalaman. Telefon pintar ini juga dilengkapi dengan pensijilan IP67 yang menjadikannya kalis air dan debu.
Huawei Mate 10 Pro
Huawei Mate 10 Pro


Telefon Pintar Android Gaming #4 . Samsung Galaxy Note 8-RM 3,699.00

Samsung Galaxy Note 8 adalah siri perisikan tertinggi telefon pintar Samsung pada masa ini. Dikeluarkan dengan julat harga sebanyak 12 juta, telefon pintar permainan Android ini telah membawa reka bentuk elegan dengan bezel Super AMOLED kurang skrin.
Dari segi prestasi, Samsung Galaxy Note 8 telah menanamkan pemproses Exynos 8895 dengan memori 6GB yang disokong dan memori dalaman 64GB. Telefon pintar permainan Android juga mempunyai tetapan kamera dwi atau telefoto jenis zoom.
Samsung Galaxy Note 8

Samsung Galaxy Note 8

Telefon Pintar Android Gaming #5 Samsung Galaxy S8 -RM 2,599.00

Sebelum ini Samsung mula memperkenalkan talian telefon pintar utama di bawah siri Galaxy Note 8. Samsung Galaxy S8 membawa reka bentuk bezel nipis dengan skrin 5.8 inci dan nisbah 18:09 sehingga ia mempunyai dimensi yang agak panjang.
Hal ehwal prestasi, Samsung Galaxy S8 juga dilengkapi dengan Exynos 8895 pemproses tetapi dengan 4GB RAM dan 64GB memori dalaman. Telefon pintar permainan Android adalah sempurna untuk pemain yang memberi keutamaan kepada kualiti grafik.
Samsung Galaxy S8

Samsung Galaxy S8

#jalantikus

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "5 Telefon Pintar Android Gaming dengan Prestasi Terbaik November 2017"

Post a Comment