Kajian, Senarai Harga Telefon Pintar Terkini Malaysia 2021

Merupakan Blog Penyedia Info Kajian telefon Pintar Terkini Xiaomi, Samsung, LG, HTC, iPhone, dan banyak lagi

Harga Telefon Samsung Galaxy S8 dan S8 Plus April 2017

Telefon Pintar Terkini April 2017 dari Jenama Samsung iaitu Samsung Galaxy S8, S*8 + kini telah menggunakan teknologi Infinity Display, Dimana Infinity Display mempunyai akhir-ke-hujung skrin yang luar biasa yang tumpah atas sisi telefon, membentuk, permukaan berterusan yang benar-benar licin tanpa lebam atau sudut. Ia adalah tulen, asli, kaca tanpa gangguan. Dan ia mengambil masa sehingga keseluruhan bahagian hadapan telefon, mengalir dengan lancar ke dalam shell aluminium. hasilnya adalah sangat cantik, melengkung, sempurna simetri, objek tunggal.
Harga Telefon Samsung Galaxy S8
Harga Telefon Samsung Galaxy S8

Spesifikasi Utama telefon Pintar Samsung Galaxy S8

Camera
Sebuah kamera dibina untuk setiap masa. Menangkap kehidupan kerana ia berlaku dengan kamera Galaxy S8 dan S8 +. The 12MP kamera belakang dan kamera hadapan 8MP begitu tepat dan cepat bahawa anda tidak akan terlepas masa, siang atau malam.
Security
Prying mata tidak masalah apabila anda mempunyai iris pengimbasan pada Galaxy S8 dan S8 +. Tidak ada dua irises mempunyai corak yang sama, tidak anda, dan mereka hampir mustahil untuk meniru. Ini bermakna dengan imbasan iris, telefon anda dan kandungannya terbuka kepada mata anda sahaja. Dan apabila anda perlu membuka kunci dengan pantas, pengiktirafan muka adalah pilihan yang berguna.
Lebih cepat, walaupun dalam hujan
Anda tidak pernah berhenti menggunakan telefon anda. Itulah sebabnya Galaxy S8 dan S8 + didorong oleh pemproses 10nm pertama di dunia. Ia cepat dan kuat dan meningkatkan kecekapan bateri. Plus, ada keupayaan untuk mengembangkan penyimpanan, dan untuk bekerja melalui hujan dan habuk dengan prestasi IP68-rated.
Telefon Samsung Galaxy S8 dan S8 + direka untuk menjadi lebih daripada sekadar telefon pintar. Mereka direka untuk mengubah cara anda menangkap dan melihat kehidupan anda, sama ada ia di 360 darjah atau dalam realiti maya. Mereka direka untuk mengubah cara pembayaran anda dan bekerja di mana sahaja. Memecahkan halangan dalam dunia anda dengan Galaxy S8 dan S8 +.
Lalu berapa Harga telefon Pintar Samsung Galaxy S8 April 2017?

HARGA TELEFON SAMSUNG GALAXY S8 DAN S8+


Mengenai harga,  bahawa kedua-duanya dibanderol dengan harga pre-order masing-masing RM 3485.87 untuk Galaxy S8 dan RM 3983.89 untuk Galaxy S8 Plus. Warna yang masuk pasaran Malaysia adalah Midnight black, Mapple gold, Orchid grey.

Tunggu apalagi bro, Segera beli telefon pintar super ini :)

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Harga Telefon Samsung Galaxy S8 dan S8 Plus April 2017"

Post a Comment