Kajian, Senarai Harga Telefon Pintar Terkini Malaysia 2021

Merupakan Blog Penyedia Info Kajian telefon Pintar Terkini Xiaomi, Samsung, LG, HTC, iPhone, dan banyak lagi

iPhone 7 and iPhone 7 Plus pre-order di 28 Negara

Seperti yang dijanjikan, Apple iPhone 7 dan iPhone 7 Plus telah menempah terlebih dahulu semalam. Telefon boleh didapati di 28 buah negara melalui laman web rasmi syarikat, manakala pembawa tergesa-gesa untuk mengumumkan tawaran pesanan sebelum mereka.

SIM-Free

Mari kita mulakan dengan iPhone 7 dan iPhone 7 Plus SIM tanpa harga. Berikut adalah bagaimana harga di US, UK dan Jerman (yang sepadan dengan kebanyakan tanah besar Eropah) membandingkan.
Fikiran anda, penghantaran times berbeza dan kombinasi warna dan penyimpanan tertentu mungkin mengakibatkan minggu menunggu. Ia mungkin akan hanya menjadi lebih buruk kerana hari berkembang jadi anda mungkin mahu untuk bertindak segera.

Harga iPhone 7 dan iPhone 7 Plus

Senarai harga iPhone 7 and iPhone 7 Plus
Senarai harga iPhone 7 and iPhone 7 Plus

 US Carries

Di Amerika Syarikat, kedua-dua iPhone 7 akan ditawarkan oleh semua empat utama pembawa - AT&T, Verizon, Sprint dan T-Mobile. Berikut adalah apa masing-masing daripada mereka mempunyai untuk menawarkan anda.

AT&T

AT&T akan membolehkan anda mempunyai 32GB iPhone 7 untuk 24 ansuran bulanan $ 27 dengan pelan ansuran atau program yang akan datang. 7 Plus bermula pada $32/ month.

Verizon

Pelan ansuran Verizon di kos sama - $27/ month untuk iPhone 7 dan $32/ month untuk 7 Plus. Walau bagaimanapun, dengan merah besar anda juga mendapat pilihan untuk mendapatkan telefon dengan satu bayaran pendahuluan kontrak dua tahun - yang akan menjadi $199 untuk iPhone asas 7 dan $319 untuk iPhone 32GB 7 Plus.

T-Mobile

T-Mobile telah menarik tawaran trade-in jika anda mempunyai Apple iPhone 6, Apple iPhone 6 Plus, Apple iPhone 6s atau Apple iPhone 6s Plus. "uncarrier" membolehkan anda berdagang dengan telefon anda dan mendapatkan $650 di kredit bil bulanan selama 2 tahun.
Sebagai alternatif, anda boleh mendapatkan rancangan satu T-Mobile untuk $70 sebulan dan mempunyai iPhone 7 (32GB) untuk tambahan $27.09 sebulan selama 2 tahun.

Sprint

Begitu juga kepada T-Mobile, Sprint menawarkan trade-in yang iPhone 6 atau yang lebih baru, atau satu Samsung Galaxy S7 dan kelebihan Samsung Galaxy S7 yang (dalam keadaan) dan mendapatkan iPhone 32GB percuma 7.
Selain itu harga sepadan yang Verizon - $199 satu masa pembayaran atau $27.04 sebulan dalam 24 ansuran.

UK Carries

Vodafone

Vodafone menawarkan iPhone 32GB 7 dengan pelbagai rancangan. Rancangan peringkat kemasukan berharga £28/ month selama dua tahun untuk pembayaran pendahuluan berjumlah £400. VodaFone mewah 30GB merah nilai pakej ini berharga £58/ month untuk pembayaran terlebih dahulu untuk £ 30.
IPhone 7 Plus (32GB) juga ditawarkan dengan rancangan yang sama. Harga pelan Standard peringkat rendah adalah £32/ month untuk pembayaran permulaan berjumlah £400. Rancangan yang mewah adalah £63/ month dan £50 pembayaran terlebih dahulu.

O2

O2 menawarkan iPhone 7 (32GB) 5GB data dengan teks tanpa had dan minit untuk £59.99 pembayaran terlebih dahulu dengan ansuran bulanan sebanyak £50/ sebulan selama 2 tahun.
Dibayar balik oleh pengangkut pelan muktamad memberikan anda 50GB data dengan iPhone baru 7 (32GB) untuk £59.99 terlebih dahulu dan £80/ month.
rujukan:gsmarena

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "iPhone 7 and iPhone 7 Plus pre-order di 28 Negara"

Post a Comment