Kajian, Senarai Harga Telefon Pintar Terkini Malaysia 2021

Merupakan Blog Penyedia Info Kajian telefon Pintar Terkini Xiaomi, Samsung, LG, HTC, iPhone, dan banyak lagi

Apple iPhone 7 Plus tiba dengan Dwi Kamera

Kamera

Persediaan dwi kamera di belakang menggabungkan dua sensor untuk bekerja sebagai 2 x sama dengan penyelesaian yang ditawarkan oleh LG dengan G5 dan V20 zoom optikal.
Kamera baru pada iPhone 7 Plus satu sudut "lebar" 28mm dan satu unit "telephoto" 56mm. Kedua-dua mempunyai sensor 12MP dan kamera boleh menggabungkan dua perspektif untuk mencapai satu kedalaman yang cetek kesan medan. IPhone 7 Plus melakukannya dengan bangunan Peta kedalaman dan mengasingkan latar belakang dari subjek - dan apa yang sejuk adalah bahawa anda boleh melihat kedalaman kesan bidang dalam masa nyata sebelum anda mengambil gambar. Ini tidak apa-apa baru - kita lihat ia dari Nokia, Google, HTC dan pembuat lain.
Apple iPhone 7 Plus tiba dengan Dwi Kamera
Apple iPhone 7 Plus tiba dengan Dwi Kamera
Jenahak 12MP yang baru adalah 60% lebih cepat dan 30% lebih cekap. Seperti pendahulu kamera mempunyai penstabilan imej optik. Kanta adalah kanta 6-elemen baru dengan quad-LED flash untuk membantu dalam cahaya rendah. 28mm kamera mempunyai satu bukaan f/1.8 manakala kamera telephoto 58 mm mempunyai pembukaan f/2.8 yang agak perlahan. Kamera selfie FaceTime telah menerima satu bonggol megapiksel dua sehingga 7MP.

Hardware

Dengan nombor 7 Apple telah memperkenalkan Reka bentuk baru, digilap yang Apple telah machined untuk membuat kaca dan aluminium yang merasa seperti satu keping lancar perkakasan. Bonggol kamera telah diukir terus dari blok aluminium dan terdapat logo Apple baru keluli tahan karat di bahagian belakang. Garisan antena telah menjadi lebih berhati-hati sekarang dan kurang kelihatan.
Apple iPhone 7 Plus dilengkapi dengan variasi Jet hitam jenama baru dengan cetak berkilat seperti cermin yang selesai. Tetapi sekiranya anda peminat lama menyelesaikan anodized anda mendapat variasi warna hitam baru untuk pergi bersama-sama dengan pilihan warna emas, Perak dan emas Rose.
Apple akhirnya telah ditched butang rumah mekanik klasik. Berikutan langkah-langkah Macbook trackpad dan memaparkan pada Apple Watch (1 dan siri 2) dan iPhone 6s butang rumah sekarang butang sentuh 3D. Apple telah dimasukkan yang baru, lebih sensitif haptik enjin di bawah butang untuk memberikan anda maklum balas fizikal bila menggunakan butang. Dengan enjin haptik iPhone 7 Plus kini perlu lebih sensitif getaran seluruh OS.
Salah satu daripada khabar angin Tempahan memprovokasi dialog adalah kini satu realiti - iPhone baru 7 Plus datang tanpa satu bicu fon kepala 3.5mm tetapi Apple mempunyai anda dilindungi dengan kilat EarPods dan 3.5mm untuk penyesuai kilat dalam kotak runcit. Terdapat tiada Bluetooth AirPods sebagai standard, walaupun - anda perlu membayar premium $160 orang.
Apple iPhone 7 Plus juga membawa pembesar suara. Seorang yang di-Pertua adalah biasa menurun menghadap kedudukannya manakala satu lagi satu yang tersembunyi di bawah earpiece tersebut. Apple menjanjikan iPhone baru akan menjadi dua kali sebagai kuat sebagai orang-orang sebelumnya.

Performance

Apple iPhone 7 Plus dilengkapi dengan chipset A10 Fusion yang baru dengan pemproses teras quad dan 3.3 bilion transistor (jika anda mengambil berat tentang hal-hal itu). Dua teras yang akan berprestasi tinggi kerana sukar kali memukat perkakas dan dua lagi penjimatan bateri untuk masa yang terbiar. Pemproses grafik di dalam penggabungan A10 adalah 50% lebih cepat daripada yang di dalam A9 dalam Apple 6S Plus.

Bateri

Apple mendakwa iPhone 7 Plus berlangsung kira-kira 1 jam setiap hari lebih daripada pendahulu. Apple permulaan angka tegang 60 jam tanpa wayar audio dan beberapa jam 13 LTE browsing. Anda boleh salinan preorder iPhone Plus 7 daripada September 9, bermula pada $769 dengan yang baru asas simpanan 32GB, manakala 128 GB dan 256GB adalah pilihan roomier (versi Jet hitam berkilat hanya datang dalam 128GB dan 256GB). Ketersediaan bermula pada September 16.

Rujukan: Gsmarena

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Apple iPhone 7 Plus tiba dengan Dwi Kamera"

Post a Comment