Kajian, Senarai Harga Telefon Pintar Terkini Malaysia 2021

Merupakan Blog Penyedia Info Kajian telefon Pintar Terkini Xiaomi, Samsung, LG, HTC, iPhone, dan banyak lagi

Kajian Telefon Oppo F1 dan Harga 2017

Kawan telefonpintarter kali ini kami sampaikan menganai telefon bimbit OPPO  iaitu F1. OPPO F1 adalah Duta garis potensi baru telefon bimbit dalam portfolio pengeluar dan justeru, ia pasti layak perhatian. Walau bagaimanapun, walaupun tajuk "F1" tinggi yang serta-merta arahan yang ditampal gambaran kereta Formula One, tirai kelajuan yang luar biasa, OPPO F1 mempunyai aspirasi sebenar tidak meniup pengguna jauhnya dengan prestasi.
Sebaliknya, telefon 5.0-inci mempunyai akar yang benar-benar terletak  di alam pertengahan renjer. Ia menggariskan agar beberapa perkakasan yang layak, dibungkus dalam sebuah badan sangat tandatangan OPPO-gaya, yakin bahawa baris R7, kebanyakan masa mengekalkan harga yang lebih munasabah.
harga telefon OPPO F1
harga telefon OPPO F1
Bercakap tentang harga, OPPO seolah-olah mempunyai polisi harga agak aneh, dengan R7 sering berterusan untuk lebih daripada R7s, jadi, Mudah-mudahan, F1 boleh membantu membawa beberapa. Murah atau tidak, F1 OPPO ini masih sangat bagus-Cari telefon. Kita masih mendapati ia agak menyegarkan untuk melihat syarikat-syarikat Cina menerokai Bahasa Reka bentuk mereka sendiri dan bukannya semata-mata shadowing pemimpin-pemimpin industri, seperti Apple iPhone.
Selain pengalaman selfie menawan,  F1 OPPO mempunyai satu lagi helah untuk memikat bakal pembeli - yang luar biasa, atau sekurang-kurangnya itulah apa yang pasukan pemasaran telah memutuskan untuk memberi tumpuan. Pakar Selfie sememangnya baris tag menarik dan pasukan ini menjustifikasikan ia dengan kamera 8MP depan menghadap dengan satu bukaan f/2.0. Penembak kecil kelihatan hebat atas kertas, terutama apabila ia adalah atas telefon yang berharga kira-kira $250. Walau bagaimanapun, kamera digital adalah hanya baik sebagai perisiannya dan pemprosesan, jadi kita akan pastikan untuk memeriksa diperkenalkan untuk diri kita sendiri. Tetapi, lebih tentang nanti. 

Ciri-ciri utama Oppo F1

  • Badan alloy logam
  • Slot Dual SIM microSD hibrid
  • 5.0 inci IPS LCD paparan dengan resolusi 720p dan 294ppi
  • Octa bukan teras GHz 1.7, Cortex-A53, Qualcomm Snapdragon 616 Merlimau, 3GB RAM
    16GB memori
  • Warna OS 2.1 di atas Android 5.1
  • 13 MP, f/2.2, fasa pengesanan autofokus utama kamera dengan single LED flash
  • 8 MP, f/2.0, 1/4" sensor saiz Penyambut kamera mampu menembak 1080 p video Kucing.
  •  LTE 4 (150/50Mbps); Wi-Fi b/g/n; Bluetooth 4.0; GPS/GLONASS; microUSB 2, keupayaan bateri 500mAh

Keluhan Telefon Oppo F1

  • Paparan mempunyai resolusi 720p
  • Memori dalam yang agak kecil
  • VOOC fast charging technology is notably missing

Harga Telefon OPPO F1 Terkini 2017

Harga telefon terkini OPPO F1 Terkini 2017 ialah kisaran RM 900

Demikian Kajian atau review mengenai telefon bimbit handphone OPPO F1 lengkap dengan ciri-ciri dan Harga telefon Terkini dari OPPO, semoga berfaedah. amin

Rujukan

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Kajian Telefon Oppo F1 dan Harga 2017"

Post a Comment