Kajian, Senarai Harga Telefon Pintar Terkini Malaysia 2021

Merupakan Blog Penyedia Info Kajian telefon Pintar Terkini Xiaomi, Samsung, LG, HTC, iPhone, dan banyak lagi

HTC Desire 830: Gambar Pertama dan spesifikasi

Spesifikasi Telefon Pintar HTC Desire 830.  Masa depan telefon pintar akhir pertengahan direka oleh HTC Taiwan, Desire 830 awal mendedahkan pagi ini melalui beberapa gambar ketukangan yang cemerlang mendedahkan telefon pintar baru ini setiap sudut. Bukan itu sahaja, sejak dua daripada gambar-gambar ini mendedahkan cara ciri-ciri teknikal utama peranti .Oleh itu, kita belajar untuk memulakan daripada HTC Desire 830 secara amnya termasuk barisan model terbaru julat bermula dengan Desire 820. Ia bagaimanapun membezakan dengan meletakkan sensor imej depan dan tepi sedikit serong daripada bingkainya. Estetik runcit diwarisi baru-baru ini HTC 10 yang dirasmikan.
Bocoran Spesifikasi HTC 830
Bocoran Spesifikasi HTC 830
Dari sudut teknikal pandangan semata-mata , kini kita tahu bahawa model ini dikenal pasti di bawah rujukan HTC D830x (D830u dalam kes ini) dilengkapi dengan skrin pepenjuru 5.5 inci (5.46 untuk menjadi tepat) untuk resolusi 1920 × 1080 piksel dan 403ppi adalah pemproses MediaTek MTK6753 dengan lapan teras mencatatkan pada 1.3GHz dengan 3GB sokongan RAM. Walau bagaimanapun perlu diingat bahawa salinan yang berkenaan adalah prototaip, ciri-ciri ini masih tertakluk kepada perubahan.
Bagi yang lain, kami akan perlu menunggu kerana kebocoran lain mula muncul mendedahkan tidak lama lagi menjadi ciri-ciri lain Keinginan baru bermula dengan spesifikasi kamera serta kapasiti caj bateri.

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "HTC Desire 830: Gambar Pertama dan spesifikasi"

Post a Comment