Kajian, Senarai Harga Telefon Pintar Terkini Malaysia 2021

Merupakan Blog Penyedia Info Kajian telefon Pintar Terkini Xiaomi, Samsung, LG, HTC, iPhone, dan banyak lagi

Xiaomi Max Phablet akan datang

Xiaomi Max Phablet akan datang. Hello, kini kami akan mengkaji telefon pintar mengenai terbaru. ia dipanggil Xiaomi Max phablet. Selepas mendapatkan maklumat bagaimana phablet baru akan dipanggil, pertama menyebabkan peranti telah muncul dalam talian. Digelar Xiaomi Max, phablet yang cacat kelihatan sangat serupa dengan perdana Mi 5. 
Xiaomi Max Phablet
Xiaomi Max Phablet
Terdapat beberapa perbezaan juga. Tidak seperti Mi 5 yang sukan skrin 5.15 inci, Xiaomi Max dikatakan mempunyai besar paparan 6.4-inci yang akan membuat ia telefon pintar terbesar di pelbagai Mi itu - dari segi saiz skrin. Satu lagi spesifikasi dikhabarkan Max mengatakan bahawa telefon bimbit akan dikuasakan oleh quad-core Qualcomm Snapdragon 820 pemproses, sama dengan Mi 5.
Di bahagian belakang, kita dapati kamera dan nada dual LED flash duduk di sudut kiri atas. Modul kamera duduk rata dengan seluruh belakang yang kelihatan mempunyai kelebihan reka bentuk melengkung sama dengan Mi 5. Cuma di sini kembali muncul untuk sukan kemasan matte logam bukan permukaan kaca pada Mi 5.
Butiran mengenai telefon bimbit yang terhad pada masa ini, bagaimanapun, dengan apa yang telah diwahyukan, Xiaomi Max kelihatan seperti versi yang dipertingkatkan daripada Mi 5. Kami bagaimanapun perlu menunggu pengesahan oleh syarikat telefon bimbit.
Didakwa
Xiaomi Max phablet yang dipercayai mempunyai saiz skrin yang besar telah dikesan dalam pertama menjadikan, menunjukkan reka bentuk telefon bimbit berkenaan dalam kemuliaan penuh. Kita boleh melihat bezels nipis, jumlah dan kuasa butang di sebelah kanan, dan butang rumah fizikal yang mungkin akan mempunyai pengimbas cap jari. tarikh pelancaran yang dijangka ialah pada bulan Mei.
Didakwa phablet Max Xiaomi yang dipercayai mempunyai saiz skrin yang besar telah dikesan dalam pertama menjadikan, menunjukkan reka bentuk telefon bimbit berkenaan dalam kemuliaan penuh.
Maklumat yang akan datang kita akan memaklumkan mengenai kelebihan dan kekurangan Xiaomi Max Phablet, jangan lupa untuk melawat di sini lagi. Terima kasih

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Xiaomi Max Phablet akan datang"

Post a Comment