Kajian, Senarai Harga Telefon Pintar Terkini Malaysia 2021

Merupakan Blog Penyedia Info Kajian telefon Pintar Terkini Xiaomi, Samsung, LG, HTC, iPhone, dan banyak lagi

Samsung Semakin bersiap untuk galaxy S8

Samsung hari ini mengambil dari Facebook dan Twitter untuk memberitahu kami bahawa "sesuatu yang besar akan datang esok." Menggunakan #TheNextGalaxy hashtag bersama imej menampilkan bilangan 8, Samsung yang seolah-olah mahu kita percaya bahawa ia akan mendedahkan sesuatu tentang Galaxy S8. Imej penggoda bahawa syarikat itu menunjukkan mengingatkan kita imej yang digunakan untuk mengusik Galaxy S7 dan Galaxy S7 Edge (sudah tentu, dalam kes ini, nombor yang dipaparkan dalam penggoda adalah 7, tidak 8).
Samsung Galaxy S8
Samsung Galaxy S8
Tetapi adakah Samsung benar-benar bersedia untuk menumpahkan kacang pada Galaxy S8 (yang, kerana S7 dan S7 Edge Plus  yang baru sahaja berada di pasaran, mungkin akan dikeluarkan pada kira-kira setahun atau lebih)? Nah, tidak, ia adalah hampir pasti tidak bersedia untuk berbuat demikian. Syarikat itu mungkin hanya Trolling kami - kerana, anda lihat, esok adalah Hari April Fool, majlis yang sempurna untuk Samsung untuk memperkenalkan Galaxy baru fiksyen. Namun, kita ingin tahu untuk melihat apa yang Samsung akan menunjukkan kepada kita.

Dalam beberapa tahun yang lalu, pada Hari April Fool, Samsung melancarkan sarung tangan pintar dengan paparan fleksibel, dan kelebihan Galaxy Blade (pisau pintar dengan skrin sendiri). 

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Samsung Semakin bersiap untuk galaxy S8"

Post a Comment