Kajian, Senarai Harga Telefon Pintar Terkini Malaysia 2021

Merupakan Blog Penyedia Info Kajian telefon Pintar Terkini Xiaomi, Samsung, LG, HTC, iPhone, dan banyak lagi

iPhone 7: Reka bentuk sebahagiannya disahkan oleh Protective shell

Kawan telefon Pintar terkini kali ini kami kutip dari nowhereelse bahawa Telefon pintar rujukan masa depan bagi Cupertino, yang kita akan memanggil masa ini iPhone7 tidak boleh dikeluarkan sehingga September. Pada enam bulan selepas pelancarannya mungkin itu, khabar angin dan kebocoran lain secara semula jadi mula membiak. Contoh terbaru, shell silikon pertama sepatutnya direka untuk melindungi iPhone baharu yang berpotensi telah mendedahkan reka bentuk. Sekurang-kurangnya sebahagian, tetapi dengan mendedahkan maklumat yang menarik . 
iPhone7 reka bentuk
iPhone7 reka bentuk
Pertama sekali, saya ingin mengingatkan anda bahawa maklumat di mana vendor aksesori mereka bentuk produk mereka secara umumnya tepat. Sering, tetapi tidak sepanjang masa kerana kebolehpercayaan sumber-sumber mereka amat berbeza dari satu pengeluar yang lain.
Yang berkata, satu daripada yang saya perolehi gambar di bawah mempunyai sehingga kini sentiasa setia. Jadi apa yang membuat saya berfikir bahawa butir-butir yang dinyatakan oleh kumpulan aksesori mungkin selaras dengan realiti. Sekarang bahawa perkara-perkara yang jelas, pertimbangkan shell terkenal ini sedikit lebih dekat.
Untuk memulakan, kita perhatikan bahawa garis-garis iPhone yang mana ia direka sangat dekat kepada orang-orang 6s iPhone semasa yang sudah diwarisi keluk iPhone 6. Semua membawa kita untuk mempercayai bahawa iPhone 7 keseluruhan meneruskan bentuk terdahulu. Agak mengejutkan apabila ada yang tahu bahawa Jony Ive dan pasukannya, setiap dua tahun, biasanya untuk sepenuhnya merombak reka bentuk telefon pintar California yang terkenal.
Walau bagaimanapun, perlu diingat bahawa iPhone 7 akan datang telah berkumpul di sekeliling bingkai logam dilindungi di kedua-dua belah dengan lapisan kaca. Sedikit seperti 4x iPhone dan 5x iPhone dan tidak dalam kotak besi sama dengan 6x iPhone.
Hasilnya akan menjadi dekat dengan apa yang saya bayangkan dua tahun lalu, beberapa bulan sebelum pelepasan iPhone 6 (baca: iPhone 6: Lakaran baru pada jangka masa). Saya ragu-ragu tetapi ia bagaimanapun akan menjadi cara yang baik untuk membezakan iPhone 7 pendahulunya di samping mengekalkan bentuk yang kedua.
Telefon Pintar iPhone7
Telefon Pintar iPhone7
Anyway dan sentiasa menganggap bahawa kes ini telah memang telah direka berdasarkan data teknikal yang boleh dipercayai, iPhone 7 akhirnya akan berlaku bicu fon kepala. Mengambil lokasi yang kini diduduki oleh penceramah kedua. Ingat juga bahawa ia adalah khabar angin untuk beberapa lama bahawa Apple serius akan mempertimbangkan membina Bluetooth dengan port Lightning sebagai alternatif wayarles untuk menyambung fon kepala.
Ia akhirnya berkata bahawa kedudukan butang kuasa dan kawalan kelantangan serta suis untuk mematikan peranti kepada mod senyap masih jelas kelihatan berubah. Tiada sebab untuk mengubah apa-apa di sebelah itu juga.
Bagi yang lain, kita perlu menunggu untuk kebocoran lain makan berita tidak rasmi iPhone baru. Apa yang saya fikir akan lama lagi.

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "iPhone 7: Reka bentuk sebahagiannya disahkan oleh Protective shell"

Post a Comment